Alles over SEO in Groningen. Lees onze blogs over het zoekwoorden onderzoek, Google, zoekmachine optimalisatie en handige tips!
Wat is een redirect en waarom is het zo belangrijk voor je website? In deze blog leggen we uit wat een redirect is, waarom het onmisbaar is voor een goede gebruikerservaring én voor je vindbaarheid in zoekmachines. Ontdek wanneer je ze nodig hebt, welke fouten je moet vermijden en hoe je met slimme redirects jouw website technisch sterk én SEO-proof houdt.
Wat is Google Search Console? Google Search Console is een gratis service van Google waarmee website-eigenaren, SEO specialisten en beheerders inzicht kunnen krijgen in hoe hun site presteert in de zoekresultaten van Google. Het biedt waardevolle gegevens en tools om de zichtbaarheid van een website in de zoekresultaten te verbeteren en te optimaliseren.
Leads genereren is een essentieel onderdeel van elk bedrijf dat in de B2B-sector opereert. Er zijn verschillende manieren waarop bedrijven leads genereren B2B, elk met hun eigen voor- en nadelen. Denk hier bijvoorbeeld aan SEO, Google Ads en e-mailmarketing. In deze blog gaan we dieper in op de verschillende methoden.
Backlinks zijn enorm belangrijk voor de autoriteit van je website en worden steeds belangrijker. Goede waardevolle links kunnen het verschil maken ten aanzien van je ranking en dus je concurrenten in Google. Met deze tips kan jij zelf aan de slag met linkbuilding.
Na de crisis wil elk bedrijf weer knallen! Met deze acht tips kan jij zelf je site optimaliseren voor Google en gebruikers. Wanneer heb jij bijvoorbeeld voor het laatst gekeken naar jouw bedrijfsvermelding op Google? En hoe ziet jouw site eruit op een telefoon of tablet?
Webdesign is tegenwoordig meer een verzamelnaam van ontwerp, techniek en gebruikerservaring dan alleen het ontwerp van een website. Natuurlijk denk je het eerste aan de huisstyle, de gebruikte kleuren en de uitstraling. Webdesign gaat alleen veel verder dan dat.
Wil je een website, dan heb je een Uniform Resource Locator nodig. Een wat? De Uniform Resource Locator, beter bekend als url, is een naam die verwijst naar een bepaalde databron. Wil jij rekening houden met SEO dan is het belangrijk na te denken over de URL.
Google wijzigt continu de voorwaarden om hoger in de organische (onbetaalde) zoekresultaten te komen. Ook voor het komende jaar staan er weer een aantal pijlers waar Google scherp op gaat letten. Doen andere zoekmachines er dan niet meer toe? Nee, Google is de absolute marktleider op zowel desktop als mobiele apparaten. Vandaar dat we ons daar het meest op richten.
Het is en blijft een van de meest gestelde vragen in internetland. Hoe krijg ik mijn website hoger in de zoekresultaten van Google? Zoals je misschien weet checkt Google op meer dan 150 punten een website. Hoe beter een website voldoet aan die punten, des te hoger Google je beloont bij een passende zoekopdracht in de resultaten. Nou……
Als ondernemer sta je open voor de nieuwste technieken en ontwikkelingen. Als je kijkt naar de afgelopen tien jaar, dan is er veel veranderd. De ontwikkelingen zorgen voor kwalitatief snellere, veiligere en duurzamere eindresultaten. We moeten ook wel omdat de wetgeving dit eist, de klant er naar vraagt of de ontwikkeling je gewoonweg enorm veel…