BLOGS

Tips, weetjes en uitleg over social media, SEO of webdesign

Facebook is vandaag 13 jaar geworden, kunnen we nog zonder?

  • Geplaatst door Nico Kranenburg
  • Op 4 februari 2017
Yeah! Facebook is vandaag jarig! Op 4 februari 2004 startte Mark Zuckerberg met thefacebook.com nadat hij het een jaar eerder nog had geprobeerd met Facemash. We weten allemaal waar Facebook naar uitgegroeid is. Een bedrijf dat niet meer weg te denken is uit het dagelijks leven, waarop alleen in Nederland al 10 miljoen mensen per dag inloggen. Wat oorspronkelijk […]
Lees meer

Nieuwe vormgeving Facebook bedrijfspagina

  • Geplaatst door Thijs Wieringa
  • Op 10 augustus 2016
Het is je misschien al wel opgevallen dat Facebook de bedrijfspagina’s een nieuw design en een nieuwe indeling heeft gegeven. Er zijn verschillende dingen veranderd waardoor jij misschien wel even actie moet ondernemen! De belangrijkste wijzigingen hebben we voor je op een rijtje gezet:   De omslagfoto is volledig zichtbaar Een grote wijziging is de […]
Lees meer

Innovatie in gereedschappen en materialen, waarom niet in de vindbaarheid van je website?

  • Geplaatst door Nico Kranenburg
  • Op 27 juni 2016
Als ondernemer sta je open voor de nieuwste technieken en ontwikkelingen. Als je kijkt naar de afgelopen tien jaar, dan is er veel veranderd. De ontwikkelingen zorgen voor kwalitatief snellere, veiligere en duurzamere eindresultaten. We moeten ook wel omdat de wetgeving dit eist, de klant er naar vraagt of de ontwikkeling je gewoonweg enorm veel […]
Lees meer

Mijn website werkt wel, maar niet voor mijn bedrijf!

  • Geplaatst door Nico Kranenburg
  • Op 30 mei 2016
We horen het steeds vaker als we in gesprek zijn met ondernemers; “Natuurlijk hebben we een website!” Wordt er vol trots gezegd. Als we dan doorvragen blijkt er niet veel activiteit vanuit de website te zijn en is hij terug te vinden op pagina 15 in Google. Meestal is men zelf aan het bouwen geslagen of een […]
Lees meer

Facebook bedrijfspagina of persoonlijk profiel?

  • Geplaatst door Nico Kranenburg
  • Op 11 mei 2016
 Je ziet het nog steeds. Bedrijven die in plaats van een Facebookpagina gewoon een persoonlijk profiel hebben en daarbij een hele schare vrienden hebben verzameld. Behalve dat Facebook het niet wil hebben en dit (bedrijfs)profiel ook zonder meer verwijderd, is het ook niet verstandig om te doen. Een bedrijfspagina is veel toegankelijker. Iemand klikt sneller op “vind […]
Lees meer

Pagina’s liken en reageren op berichten als pagina

  • Geplaatst door Thijs Wieringa
  • Op 22 april 2016
Facebook kan je alleen als persoon aanmaken en je gebruikt Facebook ook altijd standaard met je persoonlijke account. Hiermee kan je bijvoorbeeld vrienden worden met andere persoonlijke accounts, reageren op berichten of pagina’s ‘Liken’. Daarmee hebben we ook direct het verschil tussen een persoonlijk account en een pagina aangegeven. Met je persoonlijke account kan je een […]
Lees meer

Google+ wel of niet aan beginnen?

  • Geplaatst door Thijs Wieringa
  • Op 12 november 2015
Elke ondernemer probeert zijn website zo hoog mogelijk in de zoekresultaten van de zoekmachines te krijgen. Google is hierin marktleider, dus de meeste focus ligt voor iedereen logischerwijs op deze zoekgigant. Zoekwoorden, tags, afbeeldingen en video’s helpen allemaal om hoger in de ranking te komen. Maar veel ondernemers vergeten Google+.   Hoe Google+ begon Google […]
Lees meer

Online video uploaden op Facebook of Youtube?

  • Geplaatst door Thijs Wieringa
  • Op 15 oktober 2015
Er is de laatste tijd veel te doen rondom online video. En dat zal alleen maar erger worden zolang Facebook, maar ook andere partijen, steeds meer gebruikers afsnoepen van Youtube. Want de monopolypositie van Youtube staat onder druk. Met name Facebook is hard aan de weg aan het timmeren als het om online video gaat. Zij […]
Lees meer