WhatsApp Business komt eraan!

  • Geplaatst door Thijs Wieringa
  • Op 24 januari 2018
WhatsApp, met 12 miljoen gebruikers het grootste socialmediaplatform in Nederland, is onmisbaar in ons leven. De app die vooral op particulieren gericht is, heeft dit weekend onder anderen in Amerika de nieuwste dienst WhatsApp Business gelanceerd. De betaalde dienst is nog niet verkrijgbaar in Nederland, maar dat gaat niet lang meer duren!
Lees meer

Zoekmachine optimalisatie: Waar op letten in 2018

  • Geplaatst door Thijs Wieringa
  • Op 10 januari 2018
Google wijzigt continu de voorwaarden om hoger in de organische (onbetaalde) zoekresultaten te komen. Ook voor het komende jaar staan er weer een aantal pijlers waar Google scherp op gaat letten. Doen andere zoekmachines er dan niet meer toe? Nee, Google is de absolute marktleider op zowel desktop als mobiele apparaten. Vandaar dat we ons daar het meest op richten.
Lees meer

Hoe krijg ik mijn website hoger in Google

  • Geplaatst door Thijs Wieringa
  • Op 17 mei 2017
Het is en blijft een van de meest gestelde vragen in internetland. Hoe krijg ik mijn website hoger in de zoekresultaten van Google? Zoals je misschien weet checkt Google op meer dan 150 punten een website. Hoe beter een website voldoet aan die punten, des te hoger Google je beloont bij een passende zoekopdracht in de resultaten. Nou… […]
Lees meer

Facebook is vandaag 13 jaar geworden, kunnen we nog zonder?

  • Geplaatst door Nico Kranenburg
  • Op 4 februari 2017
Yeah! Facebook is vandaag jarig! Op 4 februari 2004 startte Mark Zuckerberg met thefacebook.com nadat hij het een jaar eerder nog had geprobeerd met Facemash. We weten allemaal waar Facebook naar uitgegroeid is. Een bedrijf dat niet meer weg te denken is uit het dagelijks leven, waarop alleen in Nederland al 10 miljoen mensen per dag inloggen. Wat oorspronkelijk […]
Lees meer

Nieuwe vormgeving Facebook bedrijfspagina

  • Geplaatst door Thijs Wieringa
  • Op 10 augustus 2016
Het is je misschien al wel opgevallen dat Facebook de bedrijfspagina’s een nieuw design en een nieuwe indeling heeft gegeven. Er zijn verschillende dingen veranderd waardoor jij misschien wel even actie moet ondernemen! De belangrijkste wijzigingen hebben we voor je op een rijtje gezet:   De omslagfoto is volledig zichtbaar Een grote wijziging is de […]
Lees meer

Facebook Notities (Notes), wat kan je er mee?

  • Geplaatst door Thijs Wieringa
  • Op 19 juli 2016
Facebook Notities? Hoor ik je denken. Deze optie in Facebook bestaat eigenlijk al vrij lang, maar is pas sinds december 2015 echt interessant geworden om in te zetten. Het is nu namelijk mogelijk om een artikel of blog te plaatsen met een opmaak zoals we dat kennen in bijvoorbeeld Microsoft Word.
Lees meer

Innovatie in gereedschappen en materialen, waarom niet in de vindbaarheid van je website?

  • Geplaatst door Nico Kranenburg
  • Op 27 juni 2016
Als ondernemer sta je open voor de nieuwste technieken en ontwikkelingen. Als je kijkt naar de afgelopen tien jaar, dan is er veel veranderd. De ontwikkelingen zorgen voor kwalitatief snellere, veiligere en duurzamere eindresultaten. We moeten ook wel omdat de wetgeving dit eist, de klant er naar vraagt of de ontwikkeling je gewoonweg enorm veel […]
Lees meer

Verhoog ranking in Google met video

  • Geplaatst door Thijs Wieringa
  • Op 17 juni 2016
Hoe verhoog je de ranking van jouw website in de organische zoekresultaten van Google? Een vraag die elke ondernemer bezig houdt. Naast het toepassen van de juiste zoekwoorden in je webteksten, zijn er tal van facetten waar Google rekening mee houdt bij het waarderen van jouw website. Zo ook video!
Lees meer

Mijn website werkt wel, maar niet voor mijn bedrijf!

  • Geplaatst door Nico Kranenburg
  • Op 30 mei 2016
We horen het steeds vaker als we in gesprek zijn met ondernemers; “Natuurlijk hebben we een website!” Wordt er vol trots gezegd. Als we dan doorvragen blijkt er niet veel activiteit vanuit de website te zijn en is hij terug te vinden op pagina 15 in Google. Meestal is men zelf aan het bouwen geslagen of een […]
Lees meer

Facebook bedrijfspagina of persoonlijk profiel?

  • Geplaatst door Nico Kranenburg
  • Op 11 mei 2016
 Je ziet het nog steeds. Bedrijven die in plaats van een Facebookpagina gewoon een persoonlijk profiel hebben en daarbij een hele schare vrienden hebben verzameld. Behalve dat Facebook het niet wil hebben en dit (bedrijfs)profiel ook zonder meer verwijderd, is het ook niet verstandig om te doen. Een bedrijfspagina is veel toegankelijker. Iemand klikt sneller op “vind […]
Lees meer